Αρχική Reviews Πρώτο service των 1000χλμ στο QJ Motor SRT 550SX

Πρώτο service των 1000χλμ στο QJ Motor SRT 550SX

0

Χαιρετίσματα στην παρέα!
Πάει καιρός από το προηγούμενο άρθρο που δεν είχε να κάνει με την μηχανή αλλά με το facebook group και τα μέλη-ζώα-trolls, ξέρετε ποιοι είστε.
Σήμερα όμως θα γράψω καθαρά για την μηχανή και για το πρώτο service της, την δική μου εμπειρία.

Το είχα πει στο πρώτο μου άρθρο μετά την αγορά της μηχανής ότι η μηχανή έχει πολύ μεγάλη κατανάλωση. Άκουσα το μακρύ και το κοντό του καθενός, θα σας δώσω ένα κανάλι στο youtube, δεν είναι για το QJ Motor, το παλικάρι μιλάει πολύ σωστά, μπορεί να μην αρέσει σε μερικούς ο τρόπος που λέει ότι λέει αλλά δεν παύει να είναι σωστός

Αξίζει τα views και το subscribe. Και όχι, δεν τον γνωρίζω από κοντά, δεν είμαστε φίλοι και δεν έχουμε ανταλλάξει κουβέντα πέραν ενός comment που έκανα σε ένα video του τα χριστούγεννα που είχε μουσική από Sabaton – Christmas Truce. To video αυτό έχει να κάνει με τα πραγματικά ηλίθια σχόλια που βλέπουμε στα διάφορα facebook groups από άτομα που ζήτημα να έχουν καβαλήσει μηχανή ακόμα και στο καρουζέλ στο λούνα πάρκ αλλά θα πετάνε την μαλακία τους με στόμφο! Μιλάνε σαν έχουν πείρα 1000 ετών για κάτι που πραγματικά δεν έχουν ιδέα και όμως όλοι αυτοί δεν τρώνε κανένα ban για παραπληροφόρηση αλλά εγώ είπαμε έφαγα γιατί έγραψα ότι η σέλα με κούρασε μετά το μισάωρο. Ναι τρολάκια μου ναι, εγώ πουλάω scam coins με την έκφραση αυτή αλλά εσείς που γράφετε ωμά ψέματα όλα πένα!

Πάμε παρακάτω όμως, όπως έλεγα και πιο πάνω, η μηχανή είχε μεγάλη κατανάλωση με τεράστια απόκλιση από αυτό που λέει ο κατασκευαστής και δεν με ενδιαφέρει καθόλου όμως αν πιο παλιά δεν το έγραφαν ποτέ και αν είναι μόδα από τα αμάξια. Είναι νομοθεσία της Ε.Ε και το έχουν βάλει. Καλώς; πάμε λοιπόν παρακάτω. Δεν συμφωνείς; αγόρασε ένα domain, στήσε μια σελίδα και γράψε την μαλακία σου ελεύθερα.
Εγώ λοιπον παρατήρησα ότι η μηχανή καταναλώνει κοντά στα 8 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα σε σχέση με τα 3.8 που αναφέρει ο κατασκευαστής.
Οκ και δώσε λίγο βάση εδώ σε αυτό γιατί όπου το κάνω κουβέντα αυτό το κομμάτι ξεχνιέται όταν συμφέρει στον αντίλογο και γίνεται πλανη αχυρανθρώπου, ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ 3.8L/100km οκ ως εδώ το έχουμε; Αυτό που επίσης δεν περιμένω να δω είναι 7+L/100km! 20.5L ρεζερβουάρ έχει το άτιμο, δεν το πάω με κόφτες δικάβαλο και με βαλίτσες! 1 άτομο είμαι με μπαγκαζιέρα και στα 240 χιλιόμετρα μου άναψε λαμπάκι σε διαδρομές στην παραλιακή Γλυφάδα-Πειραιά και πίσω, ε έλεος! Με πρώτο γέμισμα 100άρα βενζίνη από την Avin απέναντι από το κατάστημα που αγόρασα την μηχανή. Κάντε την πράξη πόσο είναι 16 λύτρα βενζίνη διά τα 240 χιλιομετρα που μου άναψε το λαμπάκι, ναι έχει άλλα 6 λύτρα μέσα και βγάζει 6,67 λίτρα στα 100!

Στα 1100 χιλιόμετρα την πήγα για το πρώτο service της, ναι ξέρω πέρασα κατά 100 χιλιόμετρα αλλά με το πρόγραμμα που είχα, δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς!
Κοίταξα στην επίσημη σελίδα της QJ Motor και βρήκα ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο στην Ελευσίνα, ναι τέρμα μακριά για μένα αλλά είχα μαθήματα με την σχολή εκεί οπότε είπα να τα συνδυάσω και έτσι το πήγα εκεί.

Η χρέωση για το πρώτο service εκεί ήταν 82€, δεν μου έχει μεταφέρει κανείς άλλος με QJ πόσο πήγε το πρώτο service αλλά εμένα μου φάνηκαν πολλά. Φίλοι μου με άλλες κινέζικες μηχανές δώσαν κοντά στα 70€ και άλλοι με scooter από 50 ως 70€, δεν μπορώ να φανταστώ γιατί πήγε 82€ σε αυτό το συνεργείο αλλά δεν θα ξαναπάω εκεί όχι μόνο γιατί βάρεσε πολύ την τιμή αλλά και γιατί είναι τέρμα μακριά για μένα συν ότι τελείωσα την σχολή.

Οκ λοιπόν έγινε το πρώτο service και έδωσα 82€, πως είναι τα πράγματα;
Αρκετά καλύτερα! Θα σας πω ότι πήγα από Γλυφάδα στην Χαλκίδα και κάποιες βόλτες εκεί και επιστροφή, σύνολο 235 χιλιόμετρα και την μηχανή την άνοιξα ως τα 170χλ/ω! Έκανα γέμισμα με 100άρα βενζίνη πριν φύγω και ξανά μετά γέμισμα στην επιστροφή στο ίδιο πρατήριο με την ίδια μάνικα. Πήρα τα λίτρα που έκαψα 11.66 λίτρα που έγραψε η απόδειξη και έγινε 235/11.66 που μας βγάζει 4.95 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα!

Προσοχή, μιλάω για μια κατανάλωση κοντά στα 5 που είναι μεγαλύτερο από τα 3.8 ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΛΛΩΣΤΕ και κοντά τα 5 λίτρα για πατημένο τέρμα το γκάζι σε αρκετά μεγάλο μέρος της διαδρομής, κυρίως στο πήγαινε καθώς στην επιστροφή είχε μια κάποια κίνηση.

Για μένα αυτό δείχνει ότι το μοτέρ ήταν σφιχτό και έκαιγε παραπάνω, μετά από αυτήν την εκδρομή εγώ επέστρεψα στις καθημερινές μου διαδρομές όπου είναι αισθητή η διαφορά στην κατανάλωση και φυσικά τώρα παρά τις ερωτήσεις μου κατά διαστήματα σχετικά με αυτό, μου λένε ότι θα βελτιωθεί και άλλο ως τα 8000 χιλιόμετρα σταδιακά. Όταν φυσικά ρώταγα στην αρχή οι απαντήσεις ήταν “τσιμπάς πολύ το γκάζι“, “πας 1η-2α στην πόλη“, “η κατανάλωση αυτή είναι με κινέζο επάνω που να πάει με 6η στα 80χλμ/ω“, “δεν θα τα δεις ποτέ αυτά τα νούμερα“, “καταναλώσεις λένε μόνο στα αμάξια και είναι λάθος να το βάζουν αυτό στις μηχανές“, “μπερδεύεις την μηχανή με το scooter” και άλλες πολλές τέτοιες μαλακίες!
Μιας που ξέρω ότι εσείς που τα λέγατε αυτά διαβάζετε και αυτό το blog, χαιρετίσματα! Τι να πω εγώ σχετικά; Όχι ρε φίλε δεν την έτρεχα την μηχανή, στρώσιμο κάνω, ναι θα ανοίξω το γκάζι στιγμιαία για να αποφύγω μια επικίνδυνη κατάσταση αλλά πόσο κρατάει μια στιγμή; και όχι ρε φίλε δεν πάω 1η-2α μέσα στην πόλη, στην παραλιακή κινούμαι με ανοιχτό δρόμο με 5η-6η… και οκ ναι για κινέζο το βγάλανε, πόσες φορές το έχω πει ήδη ότι ΔΕΝ περιμένω 3.8 κατανάλωση αλλά ΔΕΝ περιμένω και 7-8 που μετράω; Και όχι δεν μπερδεύω έναν τύπο μηχανής με άλλον, σύγκριση κάνω πως ένα scooter με 11 λίτρα ρεζερβουάρ, ίδια κιλά, με την ίδια βενζίνη, στην ίδια διαδρομή μου έβγαζε 220χλμ για το λαμπάκι και πως μια μια μηχανή, που την πάω συντηρητικά για το στρώσιμο, με διπλάσιο ρεζερβουάρ και 250cc παραπάνω ανάβει λαμπάκι στα 240χλμ… δεν μου φαίνεται λογικό! Και το scooter που ανέφερα ήταν τρίκυκλο που πάει να πει μεγαλύτερες αντιστάσεις και χειρότερη αεροδυναμική. Είναι κάπως ντροπιαστικό όπως και να το δει κανείς ότι κάτι στα ίδια κιλά, χειρότερη αεροδυναμική και μεγαλύτερη αντίσταση να βγάζει κοντά τα ίδια χιλιόμετρα. Και τι να κάνουμε; αυτά τα 2 οχήματα έχουν περάσει από τα χέρια μου, με τις ίδιες βενζίνες στις ίδιες διαδρομές και δεν ξέρω εγώ αν κάτι καίει πολύ και το ξέρεις εσύ, οκ φίλε!

Κυριολεκτικά ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του! Θα πεις το ίδιο και για μένα, ξέρεις κάτι; Δεν με ενδιαφέρει, αυτά εδώ είναι τα δεδομένα της δικής μου εμπειρίας με την δική μου μηχανή. Αυτά εδώ μπορώ να τα δείξω και να τα αποδείξω, εσύ από την άλλη;

Για να μην το κουράζω άλλο, με την κατανάλωση τώρα κοντά στα 5 λίτρα νομίζω ότι είμαι εντάξει, θα ενημερώσω βέβαια πως θα είναι όταν πιάσω και τα 2000 χιλιόμετρα.

Το 2ο πράγμα για σήμερα που θέλω να πω είναι το στραβό τιμόνι! Το είχα δει από την πρώτη μέρα ότι δεν είναι ίσιο! Το είδα και σε video του anton26 https://www.youtube.com/watch?v=FU6aztU9sqI πράγμα που δείχνει κάποιο γενικότερο πρόβλημα της QJ στην μεταφορά μηχανών.
Στο πρώτο σέρβις λοιπόν τους είπα να το δουν, μου έλεγε ο τεχνικός τους ότι δεν είναι στραβό, τον έβαλα με το ζόρι να το δει και τελικά όντως ήταν και το διόρθωσε. Τώρα λοιπόν μου το παρουσιάζει ξανά και θα γράψω πιο κάτω σχετικά όταν αναλύσω το 3ο θέμα.

3ο θέμα, το TCS δεν είναι σκέτο Traction Control αλλά κόβει σούζες κτλ, να σας προλάβω, ΟΧΙ δεν την έκανα σούζα, δεν έχω πρόθεση ποτέ μου να την κάνω σούζα. Την πήγα το Σάββατο στην σχολή που έκανα τα μαθήματα οδήγησης να την δει ο δάσκαλος που ήθελε να την δει από την μέρα που την αγόρασα, κάτι ότι βαριόμουν, κάτι ότι ήταν χειμώνας, κάτι ότι έλειπα εξωτερικό κτλ του την πήγα 26/4/2025 να την δει. Την πήρε να την κάνει βόλτα μέσα στην πίστα και εκεί προσπαθούσε να την σηκώσει, έλα ντε που δεν έλεγε να σηκωθεί!
Έρχεται λοιπόν και με ρωτάει αν έχει η μηχανή πρόγραμμα sport/economy και αν την έχω στο economy καθώς δεν έχει καθόλου νεύρο και δεν αφήνει να πιάσει ψηλές στροφές. Του αναφέρω λοιπόν ότι δεν έχει τέτοια λειτουργία αυτή η μηχανή και το μόνο που θα μπορούσα να δοκιμάσω είναι να κλείσω το Traction Control, το κλείνω λοιπόν και voila! Η μηχανή πάει σούζα! Και ο ήχος της πόσο γαμάτος είναι;
Είναι στην πίστα καμιά δεκαριά άλλα μηχανάκια με μαθητές που κάνουν γύρες, οκ δεν τις πάνε τις μηχανές τάπα αλλά όπως και να έχει είναι αρκετές μηχανές και όμως το SRT 550SX υπερκάλυπτε τον ήχο όλων μαζί!

Αφού την πήγε λοιπόν τάπα, έρχεται και μου λέει ωραία μηχανή αλλά στραβό τιμόνι! Ε έλεος ρε παιδιά! Δεν έχει μήνα που την πήγα και το έφτιαξα! Μου δείχνει στην βάση του τιμονιού που έχει πρόβλημα και μου λέει ότι με καλύπτει η εγγύηση και να την πάω για αντικατάσταση αυτών. Οπότε τώρα πρέπει να βρω συνεργείο που να θέλει και να μπορεί να το λύσει αυτό το πρόβλημα!

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Exit mobile version